Atradius City Image

Atradius

Atradius, managing risks, enabling trade

Atradius is een van de grootste kredietverzekeraars van de wereld. Ooit in Nederland begonnen als de Nederlandsche Kredietverzekeringsmaatschappij in 1925, inmiddels uitgegroeid tot een global thought leader met duurzame ambities die er niet om liegen. Zij verbreden elke dag hun horizon op het gebied van innovatie, service optimalisatie en duurzaamheid in menselijke contacten, de planeet en faciliteren van business.

Atradius & AVM

Atradius is een internationale b2b organisatie en dat vraagt specifieke communicatie in tone of voice en beeld. Kwaliteit is voor hen in alle facetten belangrijk, zo ook in hun communicatie. Op deze manier bewaken zij hun merk en halen ze iedere dag het beste uit zichzelf voor hun klanten. Onze opdrachten van deze opdrachtgever zijn zo veelzijdig als dat zij internationaal zijn.

Atradius Academy Logo

Interne en externe communicatie

Veel communicatie draagt bij aan merkbekendheid en verkoop. De basis van alle communicatie ligt toch bij de kennis, kunde en gezondheid van je medewerkers. Daarom is de interne communicatie key in het succes voor een bedrijf. Daar dragen wij dan ook ons steentje bij en ondersteunen e-learning trajecten vanuit HR, inrichting van SharePoint of het verfrissen van de Atradius Academy huisstijl.

Huisstijl met een A (excellent) rating

De financiële markt valt en staat bij ratings en voor een A-company als Atradius doen wij dan ook alleen maar uitstekend werk. Zo zijn we ingestapt met het het optimaliseren van de huisstijl, met een frisse outlook en een helder grid voor alle publicaties, on- en offline. Hierbij is de Credit Insurance brochure meteen als prachtige visitekaartje in de markt gezet. Excellent grafisch vormgeven van whitepapers, brochures, factsheets en presentaties als doelstelling in creatie en realisatie.

Atradius Horizon project image
Atradius Planet project image
Atradius People project image
Atradius Prosperity project image

Corporate identiteit online

Een corporate identiteit moet consistent worden doorgevoerd, niet alleen in print, maar ook zeker online. En dat gaat van groot naar kleine uitingen. Het gaat van LinkedIn bannering en social media posts tot het inrichten en opzetten van online landingsplatforms ter ondersteuning van online webinars met een mondiaal bereik. Maar ook zeker van door in te zetten op videoproducties in tekst, beeld en geluid. 

Category:
Date: