Ben je er klaar voor? Even wat anders, even een flinke rollercoaster berichten over kleur. Want kleur is onlosmakelijk met alles verbonden wat je inspireert, wat je creëert en hoe je de dingen beleefd. En wij hebben geluk! Waarom? Wij werken elke dag met kleur, bepalen CMYK, PMS en steunkleuren en meer van dat soort.

Iedere dag maken wij vertaling van corporate identiteit in kleurkeuze, en van print naar online. Denken na hoe kleur kan onderscheiden, wat een kleurpalet zegt over je merk en welke invloed een kleur heeft op de psychologische keuze van de consument? Hoe komt het over op hoogglans papier en hoe ziet het er uit op het scherm van je telefoon?

Wij hebben nog meer geluk omdat klanten als AkzoNobel misschien nog wel intenser met kleur bezig zijn. Prachtige projecten als Operatie Nachtwacht komen hier uit voor en de Kleur van het Jaar. De trend wordt gezet, de Nederlandse geschiedenis bewaakt en hiervan een stukje beschikbaar gesteld voor jou thuis op de muur. Ook heeft AkzoNobel Sikkens in deze tijd van Corona een mooi initiatief ontwikkeld om de schilder een hart onder de riem te steken, met… kleur. Hoe dan? Dat vertellen wij in deze nieuwsbrief over kleur.

Wij erkennen de waarde van kleur. Daarom geven wij je een kijkje in onze eigen keuken en keuze in kleur van onze huisstijl. Wij willen je met name meenemen in de ‘poëzie’ van kleur, de diepgang, de betekenis en misschien kijk je met hernieuwde blik naar bepaalde ontwerpen of als je straks weer een rondje Rijksmuseum loopt of nu virtueel die tour doet. Laat je het ons dan even weten? Tof!

Kleurrijke groet,

AVM Moment Design